Main Menu

Rozliczenie PIT z PITax.plDarmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki

Breadcrumbs

MÓJ PIERWSZY W ŻYCIU WYJAZD DO CZĘSTOCHOWY

3 Czerwca 2011 roku o godzinie 14.00, wyruszyliśmy z Łomży z mamą i jej kolegami ze Stowarzyszenia do Częstochowy. Pojechaliśmy busem, którym kierował pan Stefan. Wszyscy uczestniczy naszej pielgrzymki byli bardzo mili i weseli. Cieszyłem się z tego wyjazdu, gdyż nigdy nie byłem w Częstochowie i byłem ciekawy tego miejsca. Po 8 godzinach dotarliśmy na nocleg. Całe szczęście były tam luksusowe warunki. Dostaliśmy z mamą pokój z łazienką. Mogliśmy wypocząć i odświeżyć się po ciężkim długim dniu. Mieliśmy jeszcze na tyle siły, że rozpaliliśmy grilla i pojedliśmy sobie. Na drugi dzień wstałem rano i poszedłem na spacer po pięknym ogrodzie. Pani pozwoliła nam narwać truskawki, które zjedliśmy ze smakiem. Po śniadaniu pojechaliśmy do Częstochowy. Zwiedzaliśmy Sanktuarium Maryjne. Każdy modlił się we własnej intencji przed obrazem Madonny. Bardzo wzruszyły mnie kule niepełnosprawnych ludzi, którzy dostąpili tam uzdrowienia, zostawione przy obrazie Najświętszej Mryji. Byliśmy na wieży, było wysoko. Widać było całą Częstochowę. Oglądaliśmy Skarbiec i Arsenał. Byliśmy u źródełka św. Barbary. Wzieliśmy tam wodę. Później byliśmy na wałach, gdzie odprawiana jest Droga Krzyżowa. Wieczorem uczestniczyliśmy wszyscy razem we mszy św. na Błoniach. Tylu ludzi jeszcze nie widziałem. To było niesamowite przeżycie. Po męczącym upalnym, pełnym wrażeń dniu, wróciliśmy na nocleg. Zjedliśmy kolację i położyliśmy się spać. Kolejny dzień zapowiadał się ciekawie. Pojechaliśmy pożegnać się z Maryją. Potem jedziemy do Olsztyna niedaleko Częstochowy i zwiedzamy ruiny Zamku. Było super. Wspinaliśmy się po skałkach - wchodziłem z chłopakami bardzo wysoko. Bardzo mi się to podobało. Byliśmy jeszcze w Bobolicach na Zamku. Wracaliśmy do Łomży zadowoleni, uśmiechnięci i pełni wrażeń. Pomogłem rozpakować busa. Był to najbardziej udany mój wyjazd w tym roku. Dostarczył mi zarówno przeżyć estetycznych jak i duchowych. Fajnie że mama zabrała mnie ze sobą. Bardzo się cieszę z tej pielgrzymki. Chciałbym pojechać tam za rok.

Grupy Rodzinne Al-Anon (Ang. Al-Anon Family Group) (Al-Anon - od pierwszych sylab Alcoholics Anonymous) - pracujące w oparciu o 12 Stopni. To grupy samopomocowe skupiające krewnych i przyjaciół alkoholików. Na spotkaniach Al-Anon (mityngach) członkowie rozwiązują swoje problemy dzieląc się doświadczeniem, siłą i nadzieją. Jedynym celem działania wspólnoty Al-Anon jest niesienie pomocy rodzinom alkoholików. Wspólnota nie jest związana z żadną sektą, wyznaniem, ugrupowaniem politycznym, organizacją czy instytucją. Nie bierze udziału w żadnych sporach. W Al-Anon nie ma żadnych składek członkowskich. Przynależność i uczestnictwo jest w pełni dobrowolne.

PRZYDATNE LINKI

Nasi Partnerzy i Sponsorzy

lomza nadleśnictwo łomża parafia osm piątnica phu kurpiewski gmina lomza speed_asggok mpwik word centermebelpianpol