Main Menu

Rozliczenie PIT z PITax.plDarmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki

Breadcrumbs

Moja druga pielgrzymka do Częstochowy na XXIII Jasnogórskie Spotkania Trzezwościowe. Rok wcześniej bardzo pozytywnie przeżyłam pobyt w Częstochowie i postanowiłam jechać również w tym roku. Przeżyć to wszystko jeszcze raz, podziękować Matce Bożej za moją trzezwość. Tym razem wziełam ze sobą synka.

03.06.2011 r.

Tak jak w tamtym roku wyjechaliśmy w piątek busem,tym razem w 9 osób(Andrzej, Stefan, Heniek, Adam, Łukasz, Jacek, Łukasz, mój synek Patryk i ja). Stefan był naszym super kierowcą. Ruszyliśmy o 14 z Łomży. Był ogromny upał. Na drogach remonty, ograniczenia prędkości i związane z tym korki. Jechaliśmy dwa razy dłużej niż zwykle, ale mimo upału i korków nie brakowało uśmiechu na naszych twarzach. Robiliśmy postoje na posiłek i toaletę. Jechaliśmy 8 godzin. Podróż była męcząca, ale w końcu dojechaliśmy przed 22.00 prosto na kwaterę. Nocleg mieliśmy tak jak w tamtym roku w Pensjonacie Świat Ogrodów. Właścicielka pensjonatu bardzo miło nas przywitała. Rozpakowaliśmy się i podzielili pokoje do spania. Ja z synkiem dostałam bardzo przytulny pokój z łazienką. Późnym wieczorem była kolacja na podwórku przy nowym miejscu na grilla. Z grilla oczywiście skorzystaliśmy. Po kolacji prysznic i odpoczynek przed kolejnym dniem.

4.06.2011 r.

Obudziłam się rano 6:15. Wzięłam prysznic i wyszłam na dwór. Wszyscy jeszcze spali. Od rana świeciło słonko. Zapowiadał się piękny dzień. Gdy wreszcie wszyscy wstali wypiliśmy kawę, zjedliśmy wspólnie śniadanie i ruszyliśmy do Częstochowy. Razem przywitaliśmy się z Najświętszą Panienką. Mi popłynęły łzy ze wzruszenia. Zwiedziliśmy arsenał, skarbiec. Byliśmy na wieży i u źródełka św. Barbary. Cały dzień zwiedzaliśmy. Patryk dzielnie znosił upał. Jako najmłodszy z naszej gromadki. Spotkałam kilka osób ze spikerki (czat internetowy). Wraz z synkiem kupiliśmy pamiątki. Byliśmy na obiedzie i odpoczęliśmy trochę. Byłam na mityngu. Droga Krzyżowa, a później Apel Jasnogórski. Po Apelu wszyscy razem uczestniczyliśmy we Mszy św. na Błoniach. Było mnóstwo ludzi - jak okiem sięgnąć nieprzebrany tłum. Kolejny raz się wzruszyłam widząc tylu trzeźwiejących takich ja. To niezapomniane dla mnie przeżycie. Śpiewaliśmy wspólnie trzymając się za ręce, to dało mi znów siłę i nadzieję. Msza nie zapomniana. Dla tej chwili warto było czekać kolejny rok. Po mszy zapakowaliśmy się do busa i wróciliśmy na kwaterę. Zjedliśmy kolację, wzięliśmy prysznic i położyliśmy się. Rozmawiałam z synkiem o przeżyciach całego dnia. Patryk, tak jak i ja, był pod wrażeniem tego cudownego miejsca. Zasnęłam szybko po całym dniu wrażeń.

05.06.2011 r.

Wstałam około 9.00. Większość z nas była już "na nogach" i krzątali się po całym pensjonacie. Poranna toaleta i spacer po przepięknym ogrodzie. Właścicielka pensjonatu była tak uprzejma, że podarowała nam do Stowarzyszenia roślinki. Kawka, śniadanko i ruszyliśmy w drogę. Zajechaliśmy pożegnać się z Najświętszą Panienką w Częstochowie i pojechaliśmy do pobliskiego Olsztyna. Zwiedziliśmy ruiny zamku. Wspinaliśmy się na skały. Było super. Patrykowi bardzo się podobała ta wyprawa. Byliśmy też w Bobolinach na Zamku.

Droga powrotna minęła szybko. Było wesoło i najważniejsze cały czas jechaliśmy - i to jak! W Łomży byliśmy około godz. 21.

Dziękuję Wam wszystkim, że mogłam tam z Wami być i przeżywać to wszystko jeszcze raz. Cieszę się, że był ze mną mój syn.

Grupy Rodzinne Al-Anon (Ang. Al-Anon Family Group) (Al-Anon - od pierwszych sylab Alcoholics Anonymous) - pracujące w oparciu o 12 Stopni. To grupy samopomocowe skupiające krewnych i przyjaciół alkoholików. Na spotkaniach Al-Anon (mityngach) członkowie rozwiązują swoje problemy dzieląc się doświadczeniem, siłą i nadzieją. Jedynym celem działania wspólnoty Al-Anon jest niesienie pomocy rodzinom alkoholików. Wspólnota nie jest związana z żadną sektą, wyznaniem, ugrupowaniem politycznym, organizacją czy instytucją. Nie bierze udziału w żadnych sporach. W Al-Anon nie ma żadnych składek członkowskich. Przynależność i uczestnictwo jest w pełni dobrowolne.

PRZYDATNE LINKI

Nasi Partnerzy i Sponsorzy

lomza nadleśnictwo łomża parafia osm piątnica phu kurpiewski gmina lomza speed_asggok mpwik word centermebelpianpol